Thursday, December 16, 2010

A better ROOM

Hi again peeps. Today was a brand new day. PAKAH? Haha. So I decided to take my brother's room right? Yeah. I moved every single thing to my new room already. Cause my brother's room has an attic. Yeah. So I decided to take the attic too. So I have two rooms. LOBA NAK AKU? Haha. Of course. Mesti loba. Mun sik loba, bilit aku sik kacak. Betol sik geng? Hahah. Aku mok polah bilit debah tok and attic ya sekali. Attic ya untok FRAGILE lepak jak. I'll put every single thing atas ya. Semua pasal Fragile atas ya. Gambar and everything. It will be the best memory ever bila dah tua lak. Betol sik? Ne tauk someday Fragile boleh jadi macam a group pake tolong Old Folks and OKU. It will be very great and fun. Right? I hope so. I took my brother's room cause my drum is in here. Heheh. Suka2 jak bah. Sebenarnya bukan apa. Suka maok decorate bilit ajak tok. Suka maok polah2 bilit. Boring ngan bilit lamak, tukar gi bilit baru. Hahah. Nang loba ok? Ko ada? Sekda nak? Aku jak ada bah. Bahahaha. Boh marah k. Plentey jak tok! Sik sabar maok cat bilit debah tok. So that dapat decorate bilit tok. Maok ambik Mum's old closet and cabinet. Wanna paint 'em off to white juak. :) So it will look so vintage. We'll see how it looks like later on. I will update and blog it when I started doing it. At least I got something to do. Something to fill in my time nak? Dari ku sekda polah pa2. Dok rumah cam orang bodo. At least kelua juak peloh molah kerja di rumah. Sik juak ku jadi gemok mala makan tido di rumah. Kelak sik laku kelak. Sekda laki maok. Bahahahaha. Ngerepak indah aku. Sorry la mun ada orang baca tok rasa ku gedik ka ngegeh ka over. Mintak maaf la oh? Sekda niat nak molah gya. Mun rasa aku tok kenjet, boh baca blog aku. Bahahahaha. Sekda bah. Anyways, I love you guys nok baca tok. I don't like making enemies. Sapa2 di luar ya, boh la embak ku bemusoh. Kelak jadi makin terok. Okeng? Aie. Lari dari topik blog aku tok. -.-" ahaha. WTF? Merepak indah aku tek nak. Yahh. Maok tunggu roller cat tok sampe, sik juak ada2. Dari ariya aku nunggu. Ujong cat k jarik jak bilit tok lak. Haha. Gatal tangan ku tok maok cat bilit. Hahaha. Kenjet. Sik sabar maok tengok bilit baru tok santek baaa. Kelak ambik gambar before and after. And what do you guys think of. Ne tauk ada orang berminat soh aku polah bilit cdak. Yerrr. Perasan. HAHA. Ok lah. Later me update gik k. Love yah. Lots of hugs and loves. 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.